Monday, June 13, 2011

BeSt Friend FoRever!!

sejujurnya lahh kan,bff aku mestilah korang tau kan??sape lagi klau bukan Aliah Suraya + Nur Atikah kite tuu..HAHA.
kami sangat KAMCENG bersama.tak pernah kekok dpn masing2.memang tak pernah menyesallah kawan ngan deaorang.tapi,yelahh kan.Dah ditakdirkan kiteorang BERPISAH bile naik skola menengah kann,nak buat ape lagi..tapi dalam hati nie,tak akan terpisah tau!!(ehem2,jiwang lahh pulak kau nie.)hehe,sorry oke?TERjiwang plak hari nie.



tapi sesungguhnye,aku memang lonely skarang nie.kalau ngan korang aku bole lah luahkan perasaan ke,and so on.,tapi klau ngan orang laen nie,ehem2 tau2 jek laa..MALU.lagipun deaorang nie bukan nye nak dengar sgt luahan yang x berape nak penting tu kan.sebenarnye,korang memang GOOD LISTENER lahh.



special kamsahamida to aliah suraya sbb sudi temankan aku ke mana saja(semasa di sekolah.p/s:termasuk teman pergi ke tandas:))ohh ye,aliah nie la yg byk sgt perkenalkan something new pada aku.


also special kamsahamida kepada nur atikah anak bani amin yg ade kat kluang tuu..sbb sudi kawan ngan saya dan atikah lahh kawan yang paling banyak berkongsi minat yang same ngan saya..lebih2 lagi pasal soccer!teringat lagi tahun lepas bile world cup.mesti ketawa bile dipikirkan balek.HAHAHA.



so,hantar2 lahh khabar berita korang ye,termasuk result exam!sekarang nie kan zaman teknologi,x yah susah2 beli setem la,beli envelope la,hantar jek email/facebook message/SMS.habes citer.




so,goodbye and have a nice day:))aliah and atikah,

당신을 사랑합니다
Lepas baca, jangan lupa like and comments :)

0 comments:

Post a Comment