Thursday, April 14, 2011

Blogobo.com - About Female Only

Blogobo.com - About Female Only

this post was taken from:http://www.blogobo.com/read/305/0/



Isu Panas! Eh Biarlah Aku Nak Pakai Tudung Macammane Gaya Pun.

Oh okeylah berhubung dengan perkara yang berlaku dalam dunia blurgeng blogging sekarang. Pasal tudung shawl entah macam-macam lagi nama. Ala yang perempuan isi atas kepala yang wajib tu. Yang kalau tak pakai nanti kena seksa dalam neraka tu. Eh betul ke ape aku tulis ni? Ilmu agama aku dah la sangat tak banyak.Ikhlas mengaku. Yang benar Ide. Cuma setakat apa yang basic tu takdelah aku tak tau dan buat-buat tak tau. Setakat ni okey lah lagi kut. Ah dammit aku tak suka ah cakap pasal ni.


Antara bloggis yang kena tempias nye yang aku rasa aku tahulah kan. Ini dia, dandia dan dia pulak. Dan mungkin seterusnya ini pulak. Ahhh Ide skill lame ah. Mane ade lama. Sekali lagi ulang, Dan mungkin seterusnya yang ini pulak. Well nasihat aku, ambil yang betul buang yang tak betul. Kalau tak tahu tanya pada yang lebih tahu. Bukan tanya pada yang buat-buat tahu. Dan yang tegur tu bagus doh ada kesedaran. Thumbs up! :)


Okey la kan still ada tudung kan? And ohh omg tengok kat lengan tangan die ada yang hitam tu name ape entah. Stokin tangan kan? Kan ada macam usaha nak tutup aurat tu, dan tak legging-lengging. Well nobody perfect dude, but the improvement is the most important things right? Jangan pulak jadi hari semalam lebih baik dari hari ini, hari esok lebih teruk dari hari ini. Faham kan? Picture taken from this blog.


Dan bagi aku, aku rase aku bersyukur sangat dulu masa mak aku lahirkan tup tup jadi lelaki. Tengok-tengok kan best tu jadi lelaki! Tak de lah nanti kalau aku perempuan kalau aku pakai tudung kalau tudung tu oh wow sumpah stylo kalau alamak banyak kalau Ide isi noktah sekarang sebelum orang bosan.


Cuma sekarang ni ada satu yang sumpah aku tak suka perempuan pakai. Yang seluar ketat ikut bentuk kaki sampai ke peha dan terus ke pinggul. Aww. Seluar 'tat' eh? Yang lelaki pakai masa main ragbi tu? Legging. Haaa yang tu sumpah aku banned 100% kalau ada perempuan pakai. Kalau bapok pakai aku tak kesah la. Sebab selera aku kalau nampak je bapok memang tak akan ada. Tak kesahlah seksi gile vavi ke hape. Aku legging korang tak pernah fikir pulak.





Sebenarnya aku tak berminat sangat nak bagi komen ape-ape pun. Tapi entah tadi ingat nak tulis entri merepek, pastu tertaip sampai sini. <-- Ya disini!


Lepas baca, jangan lupa like and comments :)

0 comments:

Post a Comment