Monday, April 4, 2011

02042011

Hari yang sangat bersejarah dalam hidup aku,,
PIBG sekolah kebangsaan covent muar,,kire macam reunion jugak la..
mula-mula tu,,tak best sangat,,aku dapat rm50 jek,,

yang best,bila aku,aliah,atikah & mar gathered dekat kelas 1 tanjung,conteng2 papan hitam,mengumpat(hehe:P)
dan minum sesuka hati(kami minum seakan-akan lepak di warung tepi jalan= ='')mar pon ape lagi,CANDID la,,ish3,,lantak la..dah tu kerja dia.nak buat macam mana kan??okay la..jom kita tengok gambar KAMI masa 02042011,,





ini ialah Nur Atikah,,tak tahu la,,dia tengah tengok apa,,teringatkan si buah hati kott,,







dari kiri,Nur Atikah,Siti Normariah,Aliah Suraya,dan Aisyah..



haha,,bahan lawak yang sememangnya sangat lawak,,ini ditujukan kepada ariffin kusnin dan nur atikah ye,,oleh kerana gambar ni tak tunjukkan full,so,saya tolong terjemahkan,,
ehem,ehem...
AKU NIKAHKAN DIKAU NUR ATIKAH BINTI BANI AMIN DENGAN ARIFFIN KUSNIN..





wa,,so,ape lagi ariffin kusnin!jangan tunggu-tunggu,nanti dikebas orang pulak,,atikah ni jenis yang mudah dikebas tau!







ini pula,aliah suraya yang sedang sibuk berceramah,,teruskan aliah!!






wah,,kiut la Aliah and Mar,,oh ya,sebelah aliah tu mar,,jurukamera la katakan,,






haha,,yang tak berapa cantik ni Aisyah,,tengah khusyuk mendengar ceramah/bebelan si aliah,,huhuhu,,pendengar setia la katakan,,

so,sampai di sini sahaja ceramah/bebelan saya pada hari ini,
assalamualaikum..

Lepas baca, jangan lupa like and comments :)

0 comments:

Post a Comment