Thursday, March 24, 2011

WANTED:)

first,a trip to singapore.(aidil,kau memang kena dapat 5A UPSR,kalau tak,ARGHH! melepas aku!)







okay,secondly,CANON EOS 1000D CAMERA.




third,VAIO CS WHITE LAPTOP.





next,i need an IPAD.





and most important of all,of course 8A for PMR.



and i actually like shawls very much.but..(kalau saya pakai,ibu saya akan berkata'buang tabiat ke anak aku ni?'' hehehe.i'm shy to wear it.

 p/s: to the outsiders,this is not me,okay!hehehe.


okay,i admit it.saya sudah terpengaruh dengan dunia fashion.so,mesti nak baju cantik kan.tapi,yang sangat menyirap,bila saya berkenan dengan baju tu,mesti baju tu mahal gila.semuanya lebih RM50.= =''
tapi,baju idaman saya ialah TRENCH COAT(for women)





dan ini terakhir..hehe.saya mahu sebuah rumah yang mewah tetapi tidak mahal.hehe.(impossible bukan??)






actually,there are many more that i wanted.so,who can give me the things i wanted,please tell me!! FASTER okay??


 


 



  
Lepas baca, jangan lupa like and comments :)

0 comments:

Post a Comment