Monday, March 28, 2011

Aiman Mentor 3

err,,jangan salah faham ea,,tak minat sangat dengan budak nie,,HARAP MAKLUM.

p/s:err,,sorry panggil budak!

oh ya,ada sedikit teguran buat protege yang berpegangan tangan masa konsert duet malam tadi,,tau la lagu yang korang nyanyi tu lagu cinta.tapi,tak perlulah nak berpegangan tangan.Nyanyi jek sudah la..

btw,muka 'aiman ' ni ada serupa dengan aliff aziz,suara pun lebih kurang la..
sebab tu saya 'sedikit' terpikat..hehehe.sekarang tak okey!
SEBAB?? secret la..mana boleh bagi tahu..huhu..



okey, a little information about aiman..
Mentor : Rahim Maarof
Nama Penuh : Aiman Hakin Bin Ridza Abdoh
Umur : 22

Selain menyanyi dan bermain gitar, hobi Aiman ialah bersukan. Bola Sepak adalah sebahagian dari hidup Aiman dan pernah mewakili negara ke Kelayakkan Piala Dunia U17. Pengalaman yang tidak akan dilupakan adalah semasa bermain bola sepak bersama skuad Bayern Munich.

“Saya ingin menambahkan pengetahuan saya tentang muzik dan nyanyian dari Mentor saya, Rahim Maarof dan ingin menjadi seorang penyanyi yang Berjaya”

information copied from :http://en-gb.facebook.com/notes/peminat-mentor5/biodata-protege-aiman-mentor-musim-5/130975840309206

fuhh.terror tu.pernah wakil Malaysia dalam bola sepak.mesti HEBAT.tapi,kenapa tiba-tiba nak jadi artis ni??
pemain bola pun okey apa..huh! tak faham...


whoa!BESAR GILA gambar nie!












okay la..itu sahaja,,untuk peminat Aiman,jangan terasa okay!
sebab saya juga peminat dia,,hehehe!





Lepas baca, jangan lupa like and comments :)

0 comments:

Post a Comment